ΤΗΛ. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ: 2310663253

Πολιτική Επιστροφών

ΑΛΛΑΓΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
* Έχετε κάθε δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε παραγγείλει είτε επειδή δεν σας κάνει το νούμερο είτε επειδή αλλάξατε γνώμη.
* Κατα την διαδικασια της αλλαγης,η πρωτη αλλαγη της παραγγελιας σας ειναι δωρεαν χωρις εξοδα αποστολης.
* Κατά την διαδικασία της Επιστροφής  για το αίτημα της επιστροφής χρημάτων τα έξοδα είναι 4.00 €
* Κατά την διαδικασία της αλλαγής για ΚΥΠΡΟ επιβαρυνόμαστε τα έξοδα επιστροφής, ενώ εσείς τα έξοδα επαναποστολής που είναι 8.00 €
* Κατά την διαδικασία της επιστροφής χρημάτων σας επιστρέφουμε την αξία της παραγγελίας σας μείον τα μεταφορικά της αποστολής και επιστροφής. Η επιστροφή χρήματων γίνεται σε έναν τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δώσετε εντός ( 7 ημερών ) μιάς εβδομάδας από την ημέρα που θα το παραλάβουμε.
* Για την διαδικασία της αλλαγής πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
1. Μας καλείτε τηλεφωνικώς πριν την αποστολή για να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία. η επικοινωνία μαζί μας δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 10 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης.
2.Καλό θα είναι όταν μας καλέσετε να έχετε καταλήξει στο προϊόν που θέλετε.
3. Στέλνετε το δέμα πίσω σε εμάς ΜΟΝΟ με ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ COURIER ή ΕΛΤΑ COURIER. Συγκεκριμένα καλείται στο 2310663253 &   6943139541 και μας ενημερώνετε ότι θέλετε να κάνετε μια επιστροφή.
4. Από εκεί και πέρα δρομολογούμε εμείς την διαδικασία.

* Εάν θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν για προσωπικούς σας λόγους, χωρίς να υπάρχει λάθος της Belle fille, τότε τα έξοδα αποστολής θα πρέπει να καλυφθούν από εσάς. 
* Τα αντικείμενα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση, συμπεριλαμβανομένων ετικετών. Η Belle fille  διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή αν τα προϊόντα  επιστραφούν χρησιμοποιημένα, λερωμένα, φθαρμένα ή κατεστραμμένα με οποιονδήποτε τρόπο ή έχουν οποιαδήποτε μορφή υπερβολικής τρίχας, αρώματα ή αρώματα στο ύφασμα. Αυτά τα λερωμένα ή κατεστραμμένα αντικείμενα θα επιστραφούν στον αποστολέα. Θα ειδοποιηθείτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εάν το επιστρεφόμενο στοιχείο σας δεν είναι κατάλληλο για επιστροφή χρημάτων.

* Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να πραγματοποιείται από την courier Γενική Ταχυδρομική και να παραδίδεται στα κεντρικά μας γραφεία της Belle fille  . Έχουμε το δικαίωμα να αρνούμαστε τις επιστροφές που αποστέλλονται με το ταχυδρομείο οι  με άλλες courier. Το προϊόν είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσει σε εμάς. Για τη δική σας προστασία, σας συνιστούμε την αποστολή του πακέτου χρησιμοποιώντας μία υπηρεσία courier που σας εξασφαλίζει την αξία των προϊόντων. Το κόστος επιστροφής του προϊόντος σε εμάς είναι δική σας υποχρέωση. Μόνο για επιστροφές εντός Ελλάδας, σε περίπτωση που πραγματοποιήσετε την αποστολή με την εταιρεία Γενική Ταχυδρομική, έχετε τη δυνατότητα να χρεώσετε τα έξοδα αποστολής στη Belle fille και στη συνέχεια, εμείς θα αφαιρέσουμε το ποσό από την επιστροφή σας.. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
* Σημαντικό: Για να επιστρέψετε την παραγγελία σας θα πρέπει αρχικά να γνωρίζετε τον αριθμό παραγγελίας και να επιλέξετε την επιστροφή ή ανταλλαγή (χρώματος ή μεγέθους). Δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό χωρίς αυτές τις λεπτομέρειες.
* O πελάτης δεν έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει τα προϊόντα πριν υπογράψει ότι παρέλαβε το δέμα, αντίθετα πρέπει να παραλάβει το πακέτο και να γίνει η δοκιμή αργότερα. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν σας κάνει για οποιοδήποτε λόγω θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά και στην συνέχεια γίνεται συνεννόηση με την ταχυδρομική εταιρεία για να καθοριστεί η διεύθυνση και η ώρα παραλαβής του δέματος.
* Σε περίπτωση που το προϊόν της αλλαγής ξεπερνά το ποσό της αρχικής παραγγελίας πληρώνετε την διαφορά που προκύπτει + 2.00 € τα έξοδα αντικαταβολής που θα προκύψουν από την συναλλαγή σας με τον courier. 
* Οι πελάτες, που στο ιστορικό τους έχουν αποστολές που αρνήθηκαν να παραλάβουν ή δεν ανταποκρίθηκαν στην γραπτή ή τηλεφωνική (της courier) ενημέρωση και έτσι μας επιστράφηκαν, με την ένδειξη (ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ – ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ), θα παραλαμβάνουν μετά από αποπληρωμή του συνολικού ποσού της νέας παραγγελίας τους αποκλειστικά μέσω κατάθεσης του ποσού.

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 
* Ο πελάτης διατηρεί πάντα το δικαίωμα υπαναχώρησις της αγοράς του βάση ευρωπαϊκού νόμου εντός 14 ημερών. και με έξοδα δικά του να το επιστρέψει στην εταιρεία.
* Η εταιρεία δικαιούται να δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος ΜΟΝΟ στην περίπτωση που δεν υπάρχει φθορά
* Τα χρήματα της επιστροφής αποστέλλονται εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος και χρεώνεστε 4.00€.
* Στη περίπτωση που η εξόφληση της παραγγελίας έχει γίνει μέσω Αντικαταβολής δεν επιστρέφεται το επιπλέον ποσό που επιβαρύνεται η παραγγελία με τον παραπάνω τρόπο πληρωμής.
* Αν θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν σας για μια ανταλλαγή στο μέγεθος ή το χρώμα, θα στείλουμε την αντικατάσταση στη διεύθυνση παράδοσης, που προϋπήρχε στη παραγγελία σας, εκτός και αν συμπληρώσετε νέα  στοιχεία.
* Όλα τα εμπορεύματα θα ελιχθέντα  κατά την επιστροφή τους στην εταιρεία μας
*Τα προϊόντα καταφθάνουν στην Belle fille  με δική σας ευθύνη, θα πρέπει λοιπόν να βεβαιωθείτε ότι είναι συσκευασμένα σωστά (όχι απαραίτητα στην αρχική τους συσκευασία) και δεν μπορεί να υποστούν φθορά στο δρόμο. 
* Στην περίπτωση που ένα προϊόν επιστραφεί σε ακατάλληλη κατάσταση, δεν θα γίνεται αποδεκτό.
* Η Belle fille  δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν προϊόντα που έχουν επιστραφεί σε εμάς κατά λάθος.
* Σας συνιστούμε να κρατήσετε την απόδειξη του ταχυδρομείου/courier μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της επιστροφής και να λάβετε το e-mail μας που δηλώνει ότι έχουμε παραλάβει την επιστροφή σας. 
* Μπορούμε να ανταλλάξουμε το προϊόν για ένα διαφορετικό μέγεθος ή χρώμα του ίδιου προϊόντος.
* Εάν θα θέλατε ένα διαφορετικό προϊόν, θα πρέπει να κάνετε μια νέα παραγγελία. 

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
BELLE  FILLE
6  χλμ Θεσσαλονίκη  - Ωραιοκάστρου.
Θεσσαλονίκη  . 
Τ.Κ.  56429     .
Τηλ. 2310663253 & 6943 139 541.

ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ BELLE FILLE
Σε περίπτωση ευθύνης της Belle fille   για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται να απαιτήσει είτε τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόν  με άλλο (εάν αυτό είναι δυνατό και όχι δυσανάλογου κόστους, εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος και χωρίς ταλαιπωρία του αγοραστή), ή να μειώσει το τίμημα, ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εκτός κ αν πρόκειται για μη ουσιώδες ελάττωμα.